BAYARAN TOPUP KAJIAN ONLINE PROGRAM RAKAN MUDA

Salam semua, petang tadi aku check emel, dapat emel dari institut penyelidikan pembangunan belia malaysia. Alhamdulillah, dapat topup free.cepat2 aku tebus topup tu..saje-saje je aku try, jawab soalan kajian mereka, tengok-tengok dapat, MineMixes lagi teror dapat smpi 3 kali.
sebenarnya aku ada 4 topik nak story ke sini, tapi tak tahu mana satu nak cerita dulu. korang tolong pilihkan untuk aku boleh tak? sebab korang jugak yang nak baca kan?
1. sambung topik merokok yg dulu
2. earth hour
3. penyakit yang sebabkan kematian din beramboi
4. topik yang aku post dekat wall laman sosial.

masa buat blogwalking aku, memang malas aku nak baca entry yang panjang2.tapi aku pun tulis panjang2 gak. oleh sebab itu, aku akan cuba yang terbaik untuk post entry yang ringkas dan padat.penatkan bila baca panjang2? bukan satu blog je nak view, banyak lagi betul tak?

satu benda penting aku nak bagi tau, sapa dapat rekakan aku banner utk iklan pada post  DAPATKAN GANJARAN APABILA MEMBELI PRODUK DI BAWAH LINK SAYA nanti aku bagi topup rm3, klu marvelous punya design aku up rm5, tu je aku mmpu bagi..aku buka tawaran ni pun sebab aku tak da masa nak buat. minggu ni aku jarang menghadap komputer, main internet apa lagi.tu pun aku curi2 gak masa, nak view mesej kwn2 & lawatan blog..aku tunggu sampai minggu depan. sekarang ni, petang2 selalu panas kan? ni kalau dapat ABC, ais kacang mesti syok giler.sambil2 nyanyi lagu ais kacang, lagi best. tapi ABC pling best pernah aku jumpa kt taman, dkt ngn dewan kapitol UniMAP.(^_^)
Share on Google Plus

About Nur Fannun

Nur Fannun Naznin. Seorang graphic designer. Telah bermula sejak April 2009. Jenis yang simple, selamba, dan berfikiran terbuka. Hidup ini kadangkala sukar dan rumit. Namun ia bergantung pada pemikiran, tindakan dan personaliti kita. Semoga catatan yang terlakar di sini bermanfaat untuk para pembaca sekalian.
    Blogger Comment

7 respon pembaca:

  1. apa yg menarik? pilih la topik mana nk baca dulu?

    BalasPadam
  2. Dapt gak eh topup fre.
    tahniah2..nnt kalu ad survey dr rakan muda cept2 lh buat..terhad kpd beberapa ribu org yg awl shj..hehe

    plihan topic ea
    1>3>2>4

    BalasPadam
  3. tq,

    ok, next org lain pulak pilih..

    BalasPadam
  4. salam ziarah..
    sis..story ckit pasal penyakit din beramboi tu..banyak sangat bunyinye..
    TQ

    BalasPadam
  5. wasalam, wah nmpknye rmai berminat no 3..baik la akan dpertimbngkan, lagipun penuh kepala otak ni, xsabr nk tulis ni

    BalasPadam

Jadi, apa komen korang berkaitan post di atas ini. Silalah komen.
--Sorry terpaksa letak word verification untuk elakkan spam--

Undang-Undang Negara

Ikut suka korang la nak copy paste mana-mana bahagian pun, tapi agak-agak la. Jangan nak menafikan hak aku sebagai penulis artikel ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih sudi singgah di blog SAFARUN AL- FANNUN. Jangan lupa datang lagi ya!!