Spontaneous Thursday #1 Perempuan Sejati & Lelaki Sejati




Kata spontaneous Thursday tapi pe hal de gambar. Alah, lantak la, gambar tu tulisan bukan imej semata-mata. Hehe..

Jelas tak? Boleh baca tak tulisan dalam gambar tu? Kalau tak boleh, meh aku tulis balik.

“ Jangan sebut aku perempuan sejati, jika hidup hanya berkalang lelaki, tapi bukan berarti aku tidak butuh lelaki untuk aku cintai ”
kata Ontosoroh                                                                       Khudori

tu ayat untuk perempuan sejati, kalau lelaki sejati macam mana pulak ye? Kejap..kejap aku fikir jap.

“ Jangan sebut aku lelaki sejati, jika hidup hanya tahu menyusahkan kaum perempuan, menindas mereka dan tidak melindungi mereka, apalagi tidak mencintai mereka”

Ok ke? Macam tak ok je.. kita cuba lagi ye.

“ Jangan sebut aku lelaki sejati, jika hidup hanya selalu mengharap pada perempuan, bukan berarti aku tidak boleh sendiri, tapi aku perlu perempuan disisi untuk aku cintai”

Hmm, cinta sejati pulak macam mana ey? Bercinta bagai nak rak ke? Aku rasa cinta sejati tu hanya boleh dimiliki oleh perempuan sejati dan lelaki sejati. Kalau tak dapat cinta sejati tu, maknanya anda itu belum lagi atau bukan perempuan/lelaki sejati..

Cinta perempuan sejati + cinta lelaki sejati = cinta sejati

p/s : renung-renung dan fikir-fikirkan.
Share on Google Plus

About Nur Fannun

Nur Fannun Naznin. Seorang graphic designer. Telah bermula sejak April 2009. Jenis yang simple, selamba, dan berfikiran terbuka. Hidup ini kadangkala sukar dan rumit. Namun ia bergantung pada pemikiran, tindakan dan personaliti kita. Semoga catatan yang terlakar di sini bermanfaat untuk para pembaca sekalian.
    Blogger Comment

2 respon pembaca:

  1. Salam,teruk nya lelaki kena lezer dlm N3 ni,sabar jelah..hehehe

    BalasPadam
  2. @ ijoks2009 : wasalam, bkn laki je kna tp prempuan pun, cuma situasi dunia skg lbh pd lelaki, 2 psl sesetgh2 pmpuan anggp lelaki ni nothing but trouble.

    BalasPadam

Jadi, apa komen korang berkaitan post di atas ini. Silalah komen.
--Sorry terpaksa letak word verification untuk elakkan spam--

Undang-Undang Negara

Ikut suka korang la nak copy paste mana-mana bahagian pun, tapi agak-agak la. Jangan nak menafikan hak aku sebagai penulis artikel ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih sudi singgah di blog SAFARUN AL- FANNUN. Jangan lupa datang lagi ya!!