Kembali Menulis

Assalamualaikum Waramatullahi Wabarakatuh. Begitu cepat masa berlalu. Beratus-ratus hari telah ditinggalkan tanpa update post terbaru. Sedar tak sedar Ramadhan bakal menjelma dalam masa 3 bulan lagi. Rindu rasanya melakar pena di atas lembaran ini. Terima kasih kepada sudi melawat blog ini walaupun dah lama sangat tak update. Kalau rumah dah lama bersawang.

Kembalinya saya semula untuk menyambung misi penulisan saya. Kemungkinan anda akan dapati gaya penulisan saya berubah. Mungkin faktor masa atau kematangan. Banyak rasanya yang saya ingin kongsikan bersama anda. Banyak juga yang saya termiss untuk update. Mohon maaf ye. Maaf sekali lagi jika artikel yang terbaru nanti kurang menyengat atau tidak seperti selalu atau terlampau extreme.

Terima kasih juga kepada Nuffnang, walaupun tak update tapi tetap juga dapat BE. Rugi kan tak update kalau update mesti boleh dapat lagi banyak. ;-)

Sepanjang menyepikan diri dari dunia blog ni banyak perkara yang telah saya lalui. Yang pasti perkara itu membawa saya memacu kehadapan untuk membina kerjaya dan mengukuhkan jati diri saya. Jika berkesempatan akan saya kongsikan sedikit apakah perkara itu. Doakan saya berjaya untuk update post-post terbaru dan tidak bertangguh.

Sekarang ni saya busy dengan task yang baru. Agak mencabar jugak, tapi tak apa saya sukakannya. Harap hasilnya mantop!
Share on Google Plus

About Nur Fannun

Nur Fannun Naznin. Seorang graphic designer. Telah bermula sejak April 2009. Jenis yang simple, selamba, dan berfikiran terbuka. Hidup ini kadangkala sukar dan rumit. Namun ia bergantung pada pemikiran, tindakan dan personaliti kita. Semoga catatan yang terlakar di sini bermanfaat untuk para pembaca sekalian.
    Blogger Comment

0 respon pembaca:

Catat Ulasan

Jadi, apa komen korang berkaitan post di atas ini. Silalah komen.
--Sorry terpaksa letak word verification untuk elakkan spam--

Undang-Undang Negara

Ikut suka korang la nak copy paste mana-mana bahagian pun, tapi agak-agak la. Jangan nak menafikan hak aku sebagai penulis artikel ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih sudi singgah di blog SAFARUN AL- FANNUN. Jangan lupa datang lagi ya!!