Wordless Wednesday #2 Kad Raya dari VVIP

Rasa teruja, bangga pun ada, VVIP bagi kad raya. Macam kita ni VIP pulak. Uuuu, tak tahan. Mana nak dapat kan? Bukan balasan kad raya yang beliau hantar . Tapi beliau yang bagi dulu. Mula-mula heran jugak, eh, apasal dapat, dari mana beliau dapat nama dan alamat aku. Padahal bukan kenal aku pun. Abang aku pun dapat, kalau abang aku dia kenal la jugak, macam parents aku VVIP ni lagi ler kenal. Sebab dah kawan before beliau jadi VVIP.

Bukan setakat dapat kad raya je, jemputan rumah terbuka sekali. InsyaAllah, pergi le kot. Bila fikir balik, ni mesti dari senarai nak masukkan daftar pemilih. Kalau tak, tak dapat punya. Dulu check tak masuk pun lagi. Geram pun ada. Ni nama dah sampai dekat VVIP ni, kalau tak daftar lagi, memang melampau! Sekali bila aku check dah ada ler pulak. Hehehe.
Err, dulu zaman sekolah selalu gak hantar kad raya pada artis. Dulu je sekarang tak. Dan bila aku tak hantar kad raya pada sorang artis ni, dia tetap jugak hantar pada aku. Sah nama aku dah masuk dalam list peminat dia. Tiap-tiap tahun dapat, padahal aku tak hantar dah kad pada dia. Tapi sejak artis ni dah bercerai, aku dah tak dapat lagi kad raya dari dia. So nak I hate her disebabkan dia artis ni bercerai & aku tak dapat kad raya dari artis ni lagi. Huhu.
p/s : eh, kata wordless tapi panjang lak sampai 3 perenggan..Sorry ek.
Share on Google Plus

About Nur Fannun

Nur Fannun Naznin. Seorang graphic designer. Telah bermula sejak April 2009. Jenis yang simple, selamba, dan berfikiran terbuka. Hidup ini kadangkala sukar dan rumit. Namun ia bergantung pada pemikiran, tindakan dan personaliti kita. Semoga catatan yang terlakar di sini bermanfaat untuk para pembaca sekalian.
    Blogger Comment

3 respon pembaca:

  1. wah..untungnye dpt kad raya...(^___^)

    BalasPadam
  2. @ terbang bersamaku : lagi untung klu dpt duit raya...

    BalasPadam
  3. @ zul Fattah : salam kenal jugak & selamt hri raya...

    BalasPadam

Jadi, apa komen korang berkaitan post di atas ini. Silalah komen.
--Sorry terpaksa letak word verification untuk elakkan spam--

Undang-Undang Negara

Ikut suka korang la nak copy paste mana-mana bahagian pun, tapi agak-agak la. Jangan nak menafikan hak aku sebagai penulis artikel ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih sudi singgah di blog SAFARUN AL- FANNUN. Jangan lupa datang lagi ya!!