cantiknya tarikh ni..09/09/09

Tarikh ni cantik betol..09/09/09..kalau buat tarikh kahwin, couple ke, best kan..nak ingat pun senang. kalau lupa gak tak tahu la, apa punya jenis mind la kan..owh, ye..sedar tak sedar, kita dah pun memasuki fasa ke-2 bulan ramadhan iaitu fasa keampunan, esok pula kita akan berada di fasa terakhir, ke-3, iaitu fasa pembebasan dari api neraka..bila kita berada di fasa pertama, fasa kerahmatan, lama betul rasanya nak habis bulan ramadhan, lambatnya nak buka puasa..nanti bila di akhir ramadhan rasa rugi dan sayang pulak nak lepaskan bulan ramadhan yang datang setahun sekali ni kan..so, apa lagi manfaatkan lah masa yang ada ini.

Pasti ada di antara rakan-rakan yang sibuk buat persiapan raya, buat kuih raya la , kemas rumah la dan sebagainya..hah, jangan pulak ada yang main mercun..tak berani dan tak pandai main, jangan nak memandai-mandai, nanti jadi macam kes putus jari kat kelantan..tak pasal-pasal hilang jari..bukan tak boleh main lansung, tapi kena la hati-hati.. kalau nak main, main mercun yang tak bahaya..Biar yang pakar je main, yang lain tengok je.
Share on Google Plus

About Nur Fannun

Nur Fannun Naznin. Seorang graphic designer. Telah bermula sejak April 2009. Jenis yang simple, selamba, dan berfikiran terbuka. Hidup ini kadangkala sukar dan rumit. Namun ia bergantung pada pemikiran, tindakan dan personaliti kita. Semoga catatan yang terlakar di sini bermanfaat untuk para pembaca sekalian.
    Blogger Comment

0 respon pembaca:

Catat Ulasan

Jadi, apa komen korang berkaitan post di atas ini. Silalah komen.
--Sorry terpaksa letak word verification untuk elakkan spam--

Undang-Undang Negara

Ikut suka korang la nak copy paste mana-mana bahagian pun, tapi agak-agak la. Jangan nak menafikan hak aku sebagai penulis artikel ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih sudi singgah di blog SAFARUN AL- FANNUN. Jangan lupa datang lagi ya!!